خانه / علوم انسانی / حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟

حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟

دانلود رایگان حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ “را از گوگل فایل دانلود نمایید.


حمایت یکی از مهم­ترین منابع درآمدی باشگاه­ها و یکی از بهترین شیوه­های ترویج برای شرکت­های حامی است، اما امروزه، بازاریابی کمین به­عنوان خطری برای حمایت مطرح است. این پژوهش که با هدف بررسی اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران و نقش بازاریابی کمین بر آن انجام گردید، از نوع مطالعات توصیفی ـ پیمایشی می­باشد. تعداد ۵۱۵ نفر از تماشاچیان لیگ برتر فوتبال به­صورت طبقه­ای تصادفی به­عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان می­دهد که در­مجموع، ۶/۸۰ درصد از تماشاچیان، شرکت ایرانسل را به­عنوان حامی رسمی لیگ برتر شناسایی کرده­اند. علاوه­براین، یافته­ها نشان می­دهند که شرکت ایرانسل به­طور معنا­داری بیشتر از رقبا به­عنوان حامی رسمی شناسایی شده است. افرادی که بازاریابان کمین را به اشتباه به­عنوان حامی عنوان نموده­اند، به­طور معناداری بیشتر به تماشای پخش زندۀ مسابقات پرداخته­اند. در­نهایت، هر­چند که شرکت ایرانسل توانسته است موفقیت بالایی در کسب آگاهی از برند­ در­­نتیجۀ حمایت از لیگ برتر حاصل کند، …

این محصول “حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: google-file

مطلب پیشنهادی

سيستم‌هاي الكتريكي در خودروي زانتيا ۲۴ ص

دانلود رایگان سيستم‌هاي الكتريكي در خودروي زانتيا 24 ص با لینک مستقیم از گوگل فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *