خانه / مدیریت / پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

دانلود رایگان پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران “را از گوگل فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت-فصل-هفتم-کتاب-مدیریت-بازاریابی-دکتر-روستا-و-همکاران

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان مدیریت محصولات، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول مربوطه و توضیحات کامل، در حجم ۳۵ اسلاید.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب در حجم ۳۵ اسلاید با عنوان”مدیریت محصولات” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
اگر شرکتی داراي آمیخته محصول باریک باشد می تواند بر محصولاتی که در تولید آنها تخصص دارد تأکید کند و به عنوان متخصص در محصولی خاص شهرت یابد؛ با این حال ممکن است قابلیت افزایش فروش و نیز سود به دست آمده محدود گردد. همچنین ممکن است توزیع کنندگان ترجیح دهند با شرکت هایی کار کنند که خطوط محصول بیشتري دارند یا محصولات مرتبط به هم را عرضه میکنند.

فهرست مطالب:
موضع یابی
توسعه استراتژي هاي موضع یابی محصول
آمیخته محصول
خط محصول
عرض و عمق محصول
پیوستگی آمیخته محصول
مدیریت محصولات جدید
فرایند توسعه محصول جدید
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
ایده یابی و ایده زایی
تصفیه ایده ها
توسعه و آزمایش مفهوم
توسعه استراتژي بازاریابی
بررسی تجاري
پیش بینی فروش
پیش بینی هزینه و سود
توسعه محصول
آزمایش بازار
تجاري کردن
منحنی عمر محصول
مرحله معرفی
مرحله رشد
مرحله بلوغ و اشباع
مرحله افول
عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد عبارتنداز:
نامگذاري و مارك محصول
مارك گذاري تولدکننده
مارك گذاري خصوصی براي متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات
استراتژیهاي مارك گذاري
بسته بندي محصول
ضمانتنامه محصول
خدمات

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: google-file

مطلب پیشنهادی

پیشینه تحقیق و مبانی نظری عملکرد بازار و سرمایه اجتماعی

دانلود رایگان پیشینه تحقیق و مبانی نظری عملکرد بازار و سرمایه اجتماعی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *