خانه / علوم انسانی / دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری- ۳۰ اسلاید

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری- ۳۰ اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری- ۳۰ اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری- ۳۰ اسلاید “را از گوگل فایل  دانلود نمایید.

                رقابت شدید در عرصه کسب و کار و رشد روز افزون فناوری  شرایطی را ایجاد کرده است که مشتریان به راحتی می توانند نیازهای خود را از طرق مشترک برآورده کنند. بی شک در چنین شرایطی سرآمدی یک کسب وکار مستلزم کسب  آگاهی درباره نیازهای مشتریان  و درک بهتر آنها از طریق بهره گیری  از شیوه های معتبر جمع آوری و تحلیل داده هاست. n  رفتار مشتریان در جوامع مختلف حاکی از آن است که ضرر ناشی از مشتری ناراضی برای شرکت به مراتب بیش از سود ناشی  از مشتریان راضی است. همچنین هزینه فروش محصول به مشتری قدیمی کمتر از هزینه جذب مشتری جدید است. باید توجه داشت که مشتری نه فقط  به  دلیل دریافت  محصول  متمایز  از دیگران  و منطبق  با نیازهایش  بلکه به دلیل  تعلق خاطر  به روابطش از محصولات یک شرکت یا خدمات یک سازمان استفاده می کند.   مزایای استفاده از سیستم CRM : n کاهش هزینه های بازاریابی و فروش n امکان شناسایی الگوهای مصرف مشتریان n جلب سریعتر مشتریان ودرک بهتر از نیازم …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری- ۳۰ اسلاید  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: www.google-file.ir

همچنین ببینید

دانلود پاورپوینت معرفی درس و کلیات تئوری حسابداری

فهرست مطالب: تئوری حسابداری ارتباط بین تئوری حسابداری و فرآیند تدوین استانداردهای حسابداری اندازه گیری روش های ارائه تئوری طبقه بندی تئوری حسابداری تایید تئوری  ---------- هدف تئوری حسابداری بهبود حسابداری و گزارشگری مالی است تئوری حسابداری مجموعه ای از فرضیات مبنا، تعاریف، اصول و مفاهیم و نحوه استنتاج آنهاست که زیربنای تدوین استاندارد های حسابداری توسط مراجع مربوط و همچنین شالوده­ ی گزارش اطلاعات حسابداری را تشکیل می دهد. تئوری حسابداری در موارد زیر به طور موثر یاری دهنده است : درک بهتر نحوه تدوین قواعد حسابداری در چارچوب ساختار حسابداری مالی فراهم کردن زمینه بهبود در فرآیند تدوین استانداردهای جدید یکپارچه کردن استانداردهای حسابداری در سطح ملی و بین المللی نهاده های فرآیند سیاستگذاری حسابداری: وضعیت اقتصادی، شرایط سیاسی، تئوری حسابداری اندازه گیری: انتساب مبلغ به صفت یا ویژگی اقلامی است که اندازه گیری می شوند. اندازه گیری را به دو شیوه تقسیم می کنند : شیوه اول : مستقیم و غیرمستقیم شیوه دوم : معیارهای ارزیابی و معیارهای پیش بینی عوامل موثر بر فرایند اند ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *