خانه / عمومی و آزاد / درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی درس شورا

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی درس شورا

دانلود رایگان درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی درس شورا ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی درس شورا “را از گوگل فایل  دانلود نمایید.

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی درس شورا فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: ۲۶       مقدمه : همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن . منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهيد آموزش را بهبود بخشيد، اثر بخش­ترين جا برای چنين کاری، کلاس درس است. اگر شما اين کار را با درس­ها شروع کنيد، مسئله­ي چگونگی کاربرد نتايج تحقيق در کلاس درس ناپديد می شود.در اينجا بهبود کلاس درس در درجه­ي ا …

این محصول ارزشمند “درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی درس شورا  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: www.google-file.ir

همچنین ببینید

تحقیق در مورد چگونگي آموزش رياضيات توسط معلم ۹ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 9 صفحه  قسمتی از متن .doc :    يازدهمين كنفرانس رياضي ايران- ساري 27 الي 30 تير 1389 چگونگي آموزش رياضيات توسط معلم و تثبيت آموخته ها توسط دانش آموز معصومه الازمني محل كار: مدرسه راهنمايي فدك آدرس پست الكترونيك: Ldmpqo چكيده: آموزش درس رياضيات از دغدغه‌هاي اصلي معلمان اين رشته مي‌باشد و با توجه به اينكه درس رياضي در بسياري از مطالب حالت انتزاعي دارد پرداختن به اين درس تا حدود زيادي توان ذهني بالقوه دانش‌آموزان را مي‌طلبد تا آن‌ها را به متفكراني خلاق و حل‌كننده‌ي مسائل تبديل كند. دانش‌آموز فكور كه قدرت شناخت و استفاده از آموخته‌هاي خود را دارا باشد. 1- مقدمه: عوامل زيادي ساخت و بنيان روشهاي تدريس را پايه‌ريزي كرده و استحكام مي‌بخشد از جمله‌ي اين عوامل مهم و تأثيرگذار، ديدگاه‌ها و نظريه‌هاي يادگيري مي‌باشد. يادگيري عبارت است از فرآيند تغييرات نسبتا پايدار حاصل از تجربه ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *