خانه / علوم انسانی / تحقیق درمورد روش تحقیق سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر م

تحقیق درمورد روش تحقیق سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر م

دانلود رایگان تحقیق درمورد روش تحقیق سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر م ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق درمورد روش تحقیق سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر م “را از گوگل فایل  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۱۶   فهرست مطالب فصل اول: کلیات ۲ مقدمه ۳ اهمیت و ضرورت تحقیق ۵ هدفهای پژوهش ۶ سوالات پژوهش ۶ تعریف اصطلاحات و مفاهیم کلیدی ۹ حل مساله ۹ فشار روانی ۹ افیون یا مواد مخدر ۱۰ متغیرهای تحقیق ۱۴ وابستگی به مواد مخدر ۱۴ سبکهای حل مساله ۱۵ مقابله ۱۵ فصل دوم: بررسی مطالعات پیشین ۱۶ ۱- چشم انداز تاریخی سود مصرف مواد ۱۷ ۲-جنبه های اجتماعی اعتیاد ۱۷ ۳- میزان شیوع ۱۸ ۴- دیدگاهای مربوطه به سوء مصرف مواد ۱۹ ۵- دیدگاه زیست شناختی و پژوهشی ۱۹ ۶- دیدگاه اجتماعی ۲۰ ۷- دیدگاه روان تحلیلی ۲۱ ۸-دیدگاههای یادگیری و شناختی رفتاری ۲۱ ۹- استرس یا فشار روانی ۲۲ ۱۰- تحول تاریخی تعریف فشار روانی ۲۳ ۱۱- تعریف استرس ۲۷ ۱۲- از استرس تا مقابله ۲۸ ۱۳- تاریخچه مقابله ۳۰ ۱۴- تعریف مقابله ۳۱ ۱۵- حل مساله ۳۳ ۱۶- تعریف حل مساله و کاربرد های آن ۳۴ ۱۷- پیشینه پژوهشهای انجام یافته ۳۶ ۱۸- استنتاج کلی از پژوهشهای انجام یافته. ۳۹ فصل سوم: ۴۱ روش پژوهش ۴۲ ۲- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه ۴۲ ۴- مقايسه شیوه حل مساله ۴۵ ۵- روش …

این محصول ارزشمند “تحقیق درمورد روش تحقیق سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر م  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: www.google-file.ir

همچنین ببینید

تحقیق درمورد روش تحقیق مدیریت ۲۴ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 34   فصل اول اهداف پژوهش 1رزیابی رهبری افراد ( مدیریت ) انسانگرا – کارگرا با استفاده از نظریه فیدلر را در مدارس ابتدائی ، راهنمائی و متوسطه در رابطه با مدیران و کارکنان را مورد آزمایش قرار دهد . به ویژگیهای کلی مدیران آموزشی نظیر ، سطح تحصیلات ، مدک تحصیلی مرتبط با مدیریت ، آموزش های ضمن خدمت مدیریت ، سابقه خدمت و جنسیت دست یافت . ارتباط گرایش کاری یا رابطه ای مدیران با متغیرهاییی مثل سطح تحصیلات ، سابقه ، سن و غیره را مشخص کند . همچنین شیوه برخورد مدیران با سایر کارکنان از چه جنبه گرایش کاری ، گرایش به روابط انسانی و گرایش متوسط به روابط کاری و انسانی در مدارس و درصد گرایش معرفی شود. از بعد کاربردی هم مشخص گردد ، عموماً چه مدیرانی گرایش به روابط انسانی دارند . اهمیت پژوهش واحدهای آموزشی به دلیل ارتباط با انسان و تربیت او باید شیوه مدیریتی متفاوتی با سایر محیط های کاری مثل مراکز تولیدی داشته باشد . اگر مدیر که با معلمین تحصیلکرده و با تجربه کار می کند ، به آنها صرفاً بعنوان یک جز ماشی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *