خانه / علوم پایه / بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه ۷۵ص

بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه ۷۵ص

دانلود رایگان بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه ۷۵ص ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه ۷۵ص “را از گوگل فایل  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۰۷   دانشگاه تربيت معلم تهران دانشكدة روانشناسي و علوم تربيتي پايان‎نامه (جهت اخذ درجه كارشناسي رشته مشاوره و راهنمايي) عنوان: بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش‎آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه استاد راهنما: دكتر نظري پژوهشگر: اشرف كوناني تيرماه ۱۳۸۴ موضوع: بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش‎آموزان دختر و و پسر مقطع متوسطه در سطح شهرسان كوهدشت محقق: اشرف كوناني تقدير و تشكر: مَنْ لَمْ يَشْكُرُ المَخْلوقْ لَمْ يَشْكُرُ الخالِقْ خالصانه‎ترين سپاس‎هايم نثار آنهايي كه شمع وجودشان را با اخلاص به پاي شيفتگان علم و دانش ذوب كرده و هستي را با عطر وجودشان معطر ساخته‎اند، كليه معلمين و اساتيد بزرگوارم بخصوص استاد بزرگوار جناب آقاي دكتر نظري كه در طي دورة تحصيلات كارشناسي و تدوين پايان‎نامه حاضر معلمي مسئول، پرتلاش و راهنمايي صميمي براي من بوده است. همچنين جا دارد از راهنمايي‎هاي دلسوزانه و راهگشاي دوست عزيزم خانم اكبرزاده مقدم نيز تشكر و قدرداني نمايم. تقدي …

این محصول ارزشمند “بررسي و مقايسه ميزان افسردگي در بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه ۷۵ص  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: www.google-file.ir

همچنین ببینید

تحقیق درباره پيشينه عزت نفس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 11   بررسی تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۱ .تلادو۱ و همكاران ۱۹۷۴ دریافتند كه توانایی بیشتر در حل مسأله با افزایش عزت نفس و پایگاه درونی رابطه دارد. به نقل از نوری و محمدخانی، ۱۳۷۹ ۲. نتایج پژوهشی كه اثر آموزش مهارت های زندگی را در زمینه خودآگاهی بررسی نمود، نشان داد كه به دنبال این آموزش، دانش آموزان صداقت بیشتر، نوعدوستی بیشتر و پرخاشگری كمتر نشان می دهند. ویك لانگ۲، ۱۹۷۹ به نقل از نوری و محمد خانی، ۱۳۷۹۳.بوتوین و همكاران ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۵ ده مقاله مستقل را در مورد تأثیر برنامه آموزش مهارت های زندگی بر كاهش سوء مصرف سیگار، الكل و مواد مخدر در دبیرستان های امریكا انجام دادند، نتایج نشان داد كه اجرای این برنامه یك كاهش۴۰ تا۸۰ درصدی را در مصرف سیگار، مواد مخدر و الكل بوجود آورده بودبه نقل از خاکپور، ۱۳۸۰۴) .بوتوین و همكاران(۱۹۸۰ تا ۱۹۸۴ اثر برنامه آموزش مهارت های زندگی را بر مصرف الكل، سیگار و دارو بررسی نمودند. این برنامه شامل آموزش مهارت های ارتباطی، تصمیم گیری، اضطراب و استرس بود. نتایج ن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *