خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی : چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس اول بهبود بخشم

اقدام پژوهی : چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس اول بهبود بخشم

دانلود رایگان اقدام پژوهی : چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس اول بهبود بخشم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی : چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس اول بهبود بخشم “را از گوگل فایل  دانلود نمایید.

لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب”  فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)  تعداد صفحات:۲۷ چكيده جویدن ناخن یکی از عادات کودکان است که والدین را بسیار ناراحت و کلافه می کند. تحقیقات نشان می دهد که تقریباً ۳۸ درصد کودکان ۶ ۴ ساله ناخن هایشان را می جوند.این عادت تا ۱۰ سالگی به اوج خود می رسد و در مواردی تا ۶۰ درصد کودکان افزایش می یابد. همچنین بیشترین میزان ناخن جویدن در پسران ۱۴ ۱۳ ساله است. ناخن جویدن در دختران حدود ۱۱ سالگی به بیشترین حد خود می رسد. جالب این که تقریباً ۲۰ درصد نوجوانان کماکان درگیر این مشکل هستند و ۲۰ ۱۰ درصد این عده نیز تا بزرگسالی عادت ناخن جویدن را حفظ می کنند.اينجانب  محبوبه کاظمی دارای ۲۴ سال سابقه تدريس در مقطع ابتدايي مي‌باشم. شاكر خداوند مهرباني هستم كه لطفش را هيچ‌وقت از بنده‌اش دريغ نمي‌ورزد و افتخار مي‌كنم كه بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبيا و اولياي الهي باشم و نور دانش و توانايي را در اين دانش‌آموزان ميهن اسلامي شعله ور نمايم. در هفته‌هاي اول سال تحصيلي ۹۴ـ ۹۳ متوجه دانش‌آموزي به نام عل …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی : چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس اول بهبود بخشم  “توسط پورتال  گوگل فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: www.google-file.ir

همچنین ببینید

مقاله تاریخچه پرچم ایران

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"  فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)  تعداد صفحات:7 انسانها در روزگاران بسیار دور از پیکر و یا چهرۀ جانوران نشانه هایی برای خود بر می گزیده اند . الفباهای نخستین و گوناگون ریشه ای از پیکره و اندام گیاهان و جانوران دراد ونمونه هایی از خط هیروگلیف که در دست است یادگاری از روزگار قدیم دارد . در کشور ما ایران هم از پیکرۀ جانوران ، پرندگان واختران مانند : شیر ، بز کوهی ، شاهین ، خورشید ، ماه ، کمان ماه بهره برده آن را بر روی مهرها ، پرچمها می نگاشته اند. خورشید سوزان ترین و درخشان ترین گوی اسمانی در منظومه خورشیدی است و در بسیاری از دینهای کهن در خور ستایش بوده و خداوند به شمار می رفته است. شیر نیز دلیرترین جانوران است ، نماددلیری و نیرومندی و خداوندگار جنگل ودام و دد به شمار می رود و چه بسیار مردمی که در سرزمینها و در زمانهای گوناگون به فرزندان خود نام شیر داده اند . در تاریخ جهان نام کسانی را به یاد می آوریم که با واژۀ : شیر – شیراوژن – شیر افکن – شیردل –شیرزاد یا «لئو» -« ارسلان » ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *